CoccolaMi

Mijn eerste blog. Tijd om jullie kennis te laten maken met CoccolaMi.

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om kinderkleding te maken. Het geeft mij veel voldoening om mijn zoontje in een stoer shirt of hippe broek te zien rondlopen die ik zelf gemaakt heb. Het biedt weer eens iets anders dan de standaard kleding van de maar al te bekende winkelketens. Hoe vaak zie je niet hetzelfde shirt bij kinderen, terwijl je dacht dat je iets origineels had gekocht? Met CoccolaMi kan ik mijn eigen draai geven aan de kleding. Een aanpassing, andere pasvorm, stoer stofje of hippe applicatie maakt het net iets anders.

Geef een reactie

