Carnaval

Langzaam komt de ’11e van de 11e’ (dit jaar met als toevoeging ‘van de 11e’) weer in zicht. Tijd om eens na te gaan denken over de carnavalspakjes voor 2012. Voor mij zelf heb ik nog wel wat pakken hangen die nog een jaartje mee kunnen. Misschien hier en daar iets opleuken of uitbreiden. Ik heb alleen moeite om inspiratie te vinden.
Jens was vorig jaar (zijn eerste carnaval) als piraatje verkleed. Dat pakje heb ik toen ook zelf gemaakt. Het zal nu zeker te klein voor hem zijn. Maar wat zal ik dit keer voor hem maken? Ik heb totaal geen idee… Waarschijnlijk gaan we niet heel veel de stad in, maar een beetje vieren wil ik het toch wel. Toevallig is hij op carnavalsdinsdag jarig, dus ook iets om over na te denken hoe we zijn verjaardag gaan vieren.
En verder heb ik nog een mooie lap ribfluweel liggen. Daar wil ik een mooi sportief jasje voor mezelf van naaien. Nu eens op zoek naar een goed patroon en de nodige aanpassingen daaraan doen. De meeste jasjes (ook die in de winkel) zitten namelijk vaak te strak aan mijn bovenarmen. Eens beginnen met goed opmeten en dan zullen we eens zien hoe ik dat ga aanpakken.
One thought on “Carnaval

  1. Pingback: Kapitein Kledinghaak | CoccolaMi

Geef een reactie

