Lijstje met plannen

Er gaan weer allemaal nieuwe ideeen door mijn hoofd. Binnenkort is er weer een speciale stoffenmarkt in de buurt, en ik heb er helemaal zin in om te gaan snuffelen naar nieuwe stofjes.

Op het lijstje om te maken staan:
Bloesje voor J.
Ribbroekje voor J.
Blazer van rib voor mezelf
Wikkeldeken
Ochtendjas (patroon tekenen en stof uitzoeken)
Vest voor mezelf (leuk patroon gevonden, maar enkele aanpassingen zijn nodig)
Waskussenhoes

Met de blazer ben ik al begonnen. Een patroon uitgezocht (eigenlijk 2 en die gecombineerd en aangepast). En nu ligt de basis geknipt van een proeflapje, zodat ik eens kan kijken hoe het model valt en aanpassingen kan doen voordat ik de schaar in de mooie stof zet.

Genoeg op de planning.

Geef een reactie

