Hard aan het werk

Zondag viel de stoffenmarkt wat tegen. Er was nauwelijks mooie ribstof te krijgen. Wel nog een paar leuke koopjes gedaan voor weinig geld. Nog geen idee wat ik met die stofjes ga maken, maar ze krijgen vast een leuke bestemming. Ik ben vrijdag nog een keer naar de gewone markt gegaan, en daar ben ik veel beter geslaagd. Inmiddels heb ik de stof voor het ribbroekje voor J., voor de ribblazer voor mezelf inclusief voering, twee mooie katoentjes voor leuke bloesjes voor J. en nog een spijkerstofje.

Zojuist een start gemaakt met de ribbroek. Er zitten mooie doorgestikte naden op, maar dat vraagt wel om precies werken en een goede draadspanning. Die was even zoek, maar inmiddels staat de machine goed afgesteld. Ik begin al resultaat te zien. Morgen als ik nog even tijd heb ga ik eraan verder, en dan volgen natuurlijk ook de foto’s.

Geef een reactie

