Ribbroek af

De ribbroek voor J. is af. Ik heb er hard aan gewerkt dit weekend. Op het laatst werd het zelfs nog spannend of ik genoeg grijs doorstikgaren had. Gelukkig kon ik met het laatste beetje nog net de zoompjes in de pijpen maken. Ik ben benieuwd hoe het broekje zal staan, want J. ligt nu lekker te slapen.
Het patroon komt uit de Ottobre nummer 6-2011. Een mooi smal modelletje.
Nu staan er nog 2 bloesjes, een blazer en een poloshirt op het lijstje om te maken. Daar heb ik wel al leuke stofjes voor in huis, maar ik moet nog op zoek naar een mooi patroon. Ik hou wel van iets stoerdere kleding met stiksels, zakken, ritsen en zo. Die patronen zijn meestal wat moeilijker te vinden. Misschien eens zelf aan de slag met ontwerpen vanuit een standaard patroontje….
Geef een reactie

