Een rokje van de verrassingsstof, en een oranje badjas

In de verrassingszak die ik besteld had via Michas Stoffecke, zat een tricootje waar ik eigenlijk geen inspiratie voor had. En toch was dat stofje als eerste aan de beurt voor een nieuw projectje.
 
In de Young Image zag ik patroon Y1212, een ballonrokje. De kleinste maat was 80, maar aangezien het een kwestie van rechte stroken was, heb ik hem ietsje kleiner gemaakt. Nog steeds een beetje te groot voor mijn kleine meid, maar dat is niet erg. Leuk om te maken, en niet al te moeilijk.

 
En nu hopen op lekker weer zodat ze hem aan kan.
 
 
Verder had ik al een tijdje geleden een handdoek gekregen via de ING. Maar ik hou helemaal niet van oranje… Als kleur gaat het wel, maar ik heb niets met voetbal en ook voor Koninginnedag trek ik niet speciaal iets oranjes aan. Laat staan iets van oranje badstof. Dus zat ik te brainstormen over wat ik er mee zou doen. En aangezien naaien mijn hobby is, besloot ik er de schaar in te zetten. Het was een leuk projectje om me weer een avondje mee zoet te houden. Ik tekende zelf het patroon met zo min mogelijk naden. Op basis van de afmeting van de handdoek heb ik er ongeveer een maatje 80 uitgehaald. Ik moet zeggen: ik ben er erg trots op!
 

Maar aangezien mijn kinderen niet eens deze maat hebben en ik ook niets met voetbal heb, staat hij nu op Marktplaats. Dus mocht je interesse hebben, dan kun je bieden: http://link.marktplaats.nl/669074584
 
 

Geef een reactie

