Altijd die knopen…

Ik krijg een idee, ik ga naar de markt en zoek naar passende stof. Maar wat me nou nooit lukt is om dan meteen voor passende knopen te kijken. Dus wederom had ik dit jasje af, maar ontbrak de knoop nog. Zelfs voor die ene knoop zat er niets geschikts in de knopendoos. Dus vandaag snel even naar de markt voor dat ene knoopje.

Het modelletje komt uit de Young Image herfst/winter 12/13 nummer Y1253. Ik maakte het jasje al eens eerder, maar toen wel met lummels en splitjes achter. Dit keer is het de eenvoudige versie geworden.
Van model bevalt het jasje prima. Van stof ben ik iets minder tevreden. Ik heb een sweatertricot gekozen, maar in zo’n kleine maat valt die stof erg dik. Maar een dunnere variant kon ik niet vinden op de markt, en gewone tricot leek me niet mooi voor dit model. Weer wat geleerd, volgende keer dus even verder zoeken naar een beter stofje.

Ik liet dreumesdochter het jasje zien, en ze zei: ‘Ooohhhhhh!!!!’ Ze wilde het jasje gelijk aan en níet meer uit. Geslaagd zou ik zeggen.

 
 
Model staan wil ze nog niet, dus het was snel snel even een fotootje voordat ze er weer vandoor rende.
One thought on “Altijd die knopen…

Geef een reactie

