Zomer in de bol

Wat heerlijk dat we al een voorproefje van de lente hebben gehad. Nu valt het weer een beetje tegen, maar ik zag mooie vooruitzichten voor het komende weekend. En dan krijg ik de zomer in mijn bol!

Naaien, naaien, naaien… Van die heerlijke zomerjurkjes, korte broekjes, of een topje. Wederom voor dreumesdochter. Het model tekende ik na van een hema-shirtje. Ik vind hem zo leuk geworden, dat ik misschien ook zo’n top ga maken voor mezelf. En dat is echt een uitzondering, want voor mezelf naaien doe ik haast nooit.

Nu wachten op het echte warme weer, of anders lekker een vest erover.

Geef een reactie

