Drieluik

Ik maakte onlangs een haarspeldjesbord voor mijn dochtertje. Ze is er heel blij mee. Iedere ochtend vraag ik haar of ze een speldje wil. En dan zegt ze ja, en wil ze er zelf een van het bordje kiezen.

Een collega zag op mijn blog het fotootje en was helemaal enthousiast. Ze wilde er net zo een van dezelfde stofjes en lintjes. En maar liefst 3 stuks. Dit is voor het eerst dat ik in opdracht iets voor een ander maak.

Ik vond het leuk om 3 verschillende te maken uit dezelfde serie. Ik ben benieuwd wat haar nichtjes ervan vinden.

Drieluik Drieluik Drieluik

Geef een reactie

