Zoet appeltje

Zoals gezegd volgde er nog een jumpsuit. Het patroontje lag nog klaar van het vorige projectje. Alleen werd het dit keer een korte versie van tricot.
 
Ik maakte het bovenpand iets langer zodat het meer plooit op de taille. Voor de schouderbandjes heb ik dit keer een lang koordje gemaakt om bovenaan vast te strikken. Een leuk detail, makkelijk met aantrekken en verstelbaar bovendien. Natuurlijk liet ik de rits vervallen, want in zo’n tricot-versie is dat echt niet nodig.
 
Door de plooien aan de hals vind ik wel dat het bovenpand erg breed valt. Zal ik er dan nog maar 1 maken nu ik zo lekker op dreef ben?
 
Laat de zon maar schijnen!
 
 
Madame ging echt poseren. In haar blik lees ik de gedachte ‘ja, zet mij maar op de foto met mijn mooie kleren!’.
Geef een reactie

