Slaap lekker Pop

In de kleuterklas van zoonlief is een grote herinrichting geweest. Zo was ook de poppenhoek aan de beurt. De juf had al snel mij aan mijn mouw getrokken om voor het poppenbedje en de poppenwagens nieuwe dekentjes te maken.

Poppenbed1Natuurlijk doe ik dat graag. Maar wat vind ik het lastig om voor anderen iets te maken! Als ik voor mezelf naai, dan weet ik wat ik mooi vind en wat ik wil. Daarnaast weet ik waar de foutjes zitten en die accepteer ik dan. Maar voor een ander? Vindt die ander mijn stofkeuze ook leuk?Voldoet het aan hun verwachtingen? Dat is iets wat ik moet leren. Mijn perfectionisme en onzekerheid spelen dan op.

Vanmiddag neem ik deel 1 alvast mee naar school. De poppenwagenbekleding volgt nog. Ik ben benieuwd of dit is wat ze bedoelden. Zelf ben ik in ieder geval heel tevreden. Slaap lekker Pop!

 

Geef een reactie

