De doorstart van Mexx

De kist met UFO’s puilt uit. Dus ik heb mezelf streng toegesproken dat ik niets meer knip voordat er wat oude projecten zijn weggewerkt. Dus stortte ik me op de UFO-kist en daar vond ik zowaar een netjes geknipte spijkerbroek voor kleuterzoon, zelfs al deels gespeld. Dus aan de slag! Zoonlief kan nooit genoeg broeken hebben.

Het is weer een Rejeans, dus van een oude spijkerbroek. Mijn oude Mexx jeans had het helaas niet lang volgehouden. En symbolisch vind ik het ook wel erg leuk om Mexx nog een doorstart te geven.

Maatje 110/116 ongeveer, het vertrouwde model uit Ottobre.

IMG_3389IMG_3387

Geef een reactie

