Stipjes²

Stipjes in het kwadraat….

IMG_4433

Net nu we vakantie hebben krijgt peuterdochter de waterpokken. Ze lijkt nauwelijks jeuk te hebben en is er gelukkig verder ook niet erg ziek van. Dochterlief was gisteren zelfs bang dat ik de stipjes er in bad zou afwassen, en daar werd ze heel boos over. Maar toch doen we wel even rustig aan thuis. En laten ze net op het kinderdagverblijf het thema ‘ziek’ hebben, waarbij ze een popje knutselden met waterpokjes (zie knutselwerkje op de achtergrond).

En zo’n dagje thuis geeft mij weer de gelegenheid om een jurkje af te maken. Ik was er al eerder aan begonnen, maar ik vond het zo’n soepmodel dat ik het terug in de naaimand heb gegooid. Maar peuterdochter wil per se een rokje of jurkje aan. En van jurkjes heeft ze niet zo veel meer. Dus toch nog maar eens doorpassen en het een en ander veranderen. Vooral de lengte maakte het lijzig, maar dat is eenvoudig opgelost. En de ook deze stipjes vindt ze prachtig.

IMG_4437 IMG_4436

Plaats een reactie